DISSABTE D’ACTIVITATS PER A TOTES LES EDATS A FORÈS

31/07/2022

DISSABTE D’ACTIVITATS PER A TOTES LES EDATS A FORÈS

Aquest dissabte 30 de juliol, Forès ha viscut una intensa jornada d’activitats per a totes les edats. Com cada estiu, el municipi organitza un gran nombre de tallers, concerts i activitats culturals diverses amb la voluntat de potenciar el turisme alhora que es dinamitza el municipi per als veïns i veïnes que fan de Forès el seu lloc de residència o bé de descans estival.

Una estona en família, amb el taller de pedres precioses

A les 17:30h de la tarda, al Local Social de Forès, es va realitzar el taller de pedres precioses. Els amics de l’Aula de Natura Les Esplanes van guiar a petits i grans per a transformar diverses roques en preciosos elements d’artesania com ara medallons, penjolls i d’altres elements decoratius. Una quarantena d’assistents de totes les edats van passar dues hores divertides polint i donant forma als materials més diversos. En acabar l’activitat, es van poder emportar el fruit dels seus esforços, acompanyat d’un bon tall de coca de sucre i xocolata.

Un any més, l’Ajuntament de Forès organitza una vetllada d’havaneres i rom cremat.

A les 22:30h de la nit, la plaça del Mirador de Forès va acollir la tradicional cantada d’havaneres al mirador. Una vuitantena d’assistents van poder escoltar les havaneres catalanes més conegudes, així com algunes de producció pròpia, de la mà del grup Els Pescadors del Francolí.

Durant el concert, es va poder degustar rom cremat preparat per l’equip del Restaurant Lo Mirador de Forès.

L’activitat, organitzada l’Ajuntament de Forès, ha comptat amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona.