FÀBREGAS-MIRÓ GUANYEN EL 4t TORNEIG DE PÀDEL DE FORÈS

02/04/2024

FÀBREGAS-MIRÓ GUANYEN EL 4t TORNEIG DE PÀDEL DE FORÈS

El complex esportiu Josep Maria Llorach i Corbella ha viscut el darrer dissabte d’abril la quarta edició del campionat de pàdel, tot un clàssic ja al Mirador de la Conca. Un total de dotze parelles de pàdel han convertit la zona esportiva de Forès en l’epicentre padeler de la Conca de Barberà.

La parella formada per J. Fabregas-A. Miró s’ha imposat a la final a J. Serna-B. Serna per un marcador de 6-3. Una competició molt intensa i en que les dotze parelles participants, deu masculines i dues mixtes, han brindat brillants moments de joc davant del nombrós públic local present a les graderies.

Julià Plaza, alcalde de Forès, ha explicat un cop finalitzada la jornada esportiva que «aquest torneig ja és un habitual del nostre poble, que ens serveix per passar una bona estona, fer poble i fomentar la companyonia entre les parelles participants. Enguany a més hem complementat el torneig amb uns inflables per la canalla i així facilitar a les famílies l’estada al complex esportiu. Estem molt satisfets de la vida esportiva que caracteritza a Forès, és molt intensa i ara a pensar ja en el torneig del pròxim estiu».

L’entrega de trofeus als campions i als finalistes ha estat presidida per Julià Plaza, batlle del consistori; pels regidors Rudolf Yañez i Casilda Fabregat; i per Josep Maria Llorach, exalcalde de Forès. Un sorteig de productes de pàdel i un refrigeri per tots els assistents ha completat el final de la competició.