Portada > Notícies ÈXIT ROTUND. LA CAM...

13/08/2013

ÈXIT ROTUND. LA CAMINADA NOCTURNA DELS COMALATS SUPERA QUALSEVOL PREVISIÓ.

Molt i molt ben rebuda ha estat la iniciativa dels Ajuntaments de Forès i Passanant i Belltall, d’organitzar conjuntament la caminada nocturna dels Comalats, en el període de les llàgrimes de Sant Llorenç. Així ho demostra l’alta participació que va haver-hi per part de tots els pobles dels Comalats.

Tal i com marcava el programa a Belltall i Forès, els  participants es van concentrar a les vuit del vespre per iniciar la sortida. A Passanant a un quart de nou la gent ja esperava per sortir, i a Glorieta, a les nou del vespre, arribaven els de Passanant i s’iniciava simultàniament la sortida direcció cap el punt de trobada el poble de La Sala de Comalats.

Interessant, la trobada de la gent de Forès i Passanant i Glorieta en la cruïlla del camí d’accés a La Sala de Comalats, arribant els tres pobles a la mateixa hora. Les persones de Belltall, van ser els darrers d’arribar, entre cinc i deu minuts més tard, però cal reconèixer que en el seu recorregut existeix un fort desnivell.

La Sala de Comalats queda petita davant tots els participants a la caminada. Més de 150 persones varen participar d'aquest acte que de ben segur serà una activitat d'estiu en el calendari.

La unió de tots els pobles dels Comalats, Belltall, Forès, Glorieta, Passanant, La Pobla de Ferran i La Sala de Comalats, un dels punts forts de l’activitat. Aquest fet es va arrodonir amb l’espectacle sorpresa, un conta-contes que va fer riure i gaudir a petits i grans.

A l’acabament, i tornant cap a casa, és van poder veure la caiguda d’estels, essent un final de jornada per recordar.

Felicitats i gracies a tots els participants, per posar el seu gra de sorra en que l’esdeveniment fos realment un èxit.