Portada > Notícies S'INICIEN OBRES DE M...

21-11-2009

S'INICIEN OBRES DE MILLORA DE L'ÀREA INFANTIL DE LLEURE DEL CLOS DEL RECTOR

L'àrea infantil de lleure del Clos del Rector, està immers dins unes obres de millora integral.

Fa dos anys que es va crear aquesta zona de lleure pels infants, i ara, l'Ajuntament hi dóna una nova empenta per tal de millorar-la. En concret, durant la passada setmana s'han procedir a la neteja del espai final ha on hi havia una mntanya de pedres i runa, s'ha retirat la gravilla de tot l'espai substituïnt-la per un sauló, i ara li toca al mur superior del costat del refugi l'Abadia, a on a més si col·loca una barana de fusta i la pavimentació de la baixada fins al pla de la mateixa àrea.

Les obres, es finalitzaran el proper mes de desembre, hi estan subvencionades per la Diputació de Tarragona.

El Clos del Rector està immers dins una gran obra de millora