Portada > Notícies CAMINADA POPULAR "LA...

Diumenge 21 de Juliol, 9:00h del matí

CAMINADA POPULAR "LA RUTA DE L'AIGUA"

Des de l'Ajuntament de Forès volem fer èmfasi en que l'aigua és un bé escàs i limitat i se n'ha de fer un ús racional.  Els antics habitants de Forès ho sabien molt bé... L’aigua resulta imprescindible per a tirar endavant qualsevol assentament humà.

Amb la voluntat de reviure les diferents solucions històriques que el municipi de Forès ha donat a la manca de disponibilitat d’aigua, et proposem una ruta de dificultat baixa, ideal per fer a peu en família, per tal de prendre consciència de la necessitat d'una nova cultura de l'aigua i gaudir al mateix temps d’un magnífic entorn natural.

L'esdeveniment tindrà lloc el proper diumenge dia 21 de Juliol, a les 9:00h. La sortida es realitzarà desde la Bassa del Pla.

La “Ruta de l’Aigua” és una bonica ruta circular, de dificultat baixa, d’uns 5 quilòmetres. A part de veure les diferents dolls i safarejos del municipi, es podrà gaudir de les impressionants vistes del municipi sobre la Conca de Barberà, els boscos de pins i els monuments històrics que trobem en el nostre municipi.

L’itinerari discorre principalment pels camins del municipi, però també per sinuosos corriols i antics camins de caçadors avui dia en desús. Amb el teu pas, estàs contribuint a mantenir-los vius. Et recordem que es important ser respectuós amb l’entorn i el paisatge per a que hom en pugui gaudir.

Trobareu el formulari d'inscripcions i tota la informació a la pàgina d'inici de la web de l'Ajuntament de Forès.