Portada > Not√≠cies L'AJUNTAMENT DE FOR√...

L'AJUNTAMENT DE FOR√ąS DEMANA M√ÄXIMA CAUTELA PER EVITAR RISC D'INCENDI

Els Agents Rurals han informat que des d'ahir està actiu el nivell 3 del Pla Alfa al terme municipal de Passanant i Belltall. En aquest sentit queden suspeses totes les activitats amb risc d'incendi forestal autoritzades (treballs forestals, treballs en infraestructures -bufadors, radials-) que així ho tinguin a les condicions de l'autorització, i també la caça.

Pel que fa als treballs de la sega del cereal, per segar i per embalar entre les 14 i les 17h passa a ser obligatori portar 4 extintors en base d'aigua i/o motxilles d'aigua i trucar a la Central d'Agents Rurals (93 561 70 00) per informar de la zona. Els Agents Rurals situaran mitjans d'intervenció immediata en les zones de major activitat.

Malgrat aquesta alerta no afecti directament el municipi de Forès, des de l’Ajuntament volem fer èmfasi en la necessitat que tots extremem les mesures de precaució en qualsevol activitat que realitzem a l’aire lliure en aquests dies climatologia extrema per tal de minimitzar les possibilitats d’un conat d’incendi.

Aprofitem per demanar-vos que si veieu o us trobem qualsevol situació de risc, ho comuniqueu al 112.

Protegir el nostre entorn, és responsabilitat de tots. Moltes gràcies per a sumar-hi la teva part.