Portada > Notícies COMENCEN ELS TREBALL...

18/08/2011

COMENCEN ELS TREBALLS DE NETEJA I MILLORA DEL SAFAREIG DE BAIX

A principis del present mes d'agost es varen iniciar els treballs de neteja i millora del rentador de baix, situat al capdavall del turó de Forès. Aquest va ser un un dels espais més utilitzats fins a mitjan del segle XX per rentar la roba domèstica, malgrat trobar-se força lluny dels diferents nuclis de Forès.

Actualment es trobava en molt mal estat, cobert de terra, esbarsers i fins i tot arbres. La principal tasca prevista és desbrossar el safareig i el seu entorn i, posteriorment, fer-hi les obres de millora pertinents.

Els treballs els realitzen en Jaume Farré, agutzil de l'ajuntament de Forès, i en Joan Carles Martínez  veí del poble de Sarral i persona proposada per l'oficina de Valls, del Servei d'Ocupació de Catalunya, en categoria de Peó i que va començar el passat mes de maig.

Esperem que ben aviat puguem gaudir d'un espai i una ruta que, d'alguna manera, ens faci prendre consciència de les dificultats que suposava no fa pas massa temps de no disposar aigua corrent.