Portada > Notícies JAUME HUCH I NOEL BI...

21/05/2019

JAUME HUCH I NOEL BINIÉS ENCETARAN EL MATÍ DE POESIA AL LOCAL CULTURAL

JAUME HUCH I CAMPRUBÍ

Escriptor, editor i mestre. Llicenciat en Filologia Catalana, posteriorment realitzà un postgrau en Teoria i Critica del Tea­tre i un màster en Estudis Internacionals. S’ha dedicat a la poesia, a la narrativa i al teatre.

De la seva tasca editorial cal destacar la fundació d’Edicions de L’Albí (1986) i de la revista de poesia Ultime (1986-87). És president de Gàudim i membre de l’entitat Faig Cultura. Re­centment edità i participà en “La Terra Sagna. L’1 d’Octubre dels poetes”, recull de més d’un centenar de poetes sobre uns fets que van sacsejar d’una manera definitiva el nostre país.

NOEL BINIÉS

Entre d’altres premis ha guanyat al 2017: Premi a la Millor lletra (“La gana”) i Premi del Públic al 1er Certamen de Joves Cantautors de Xàtiva. Al 2018 “Noel Biniés & Banda” són el grup guanyador del Concurs La Llavor @lamasolivera a Llinars, 29 de juny de 2018.” “Humà contemporani-contradictori com el que més, transito pel cel igual que pel fang. Vaig aprendre a fer cançons per gust i com a teràpia musical en l’intent de curació contra la bogeria de la vida i l’home modern, però sobretot perquè em va donar la gana. Canto per amor a l’art i les dones, però menjo per amor a la meva panxa. Tot té un sentit sense sentit. Jo el trobo i el torno a perdre, i així serà fins al dia que la palmi.”

Així es defineix aquest jove poeta i cantautor que ens arriba des de Sant Feliu de Buixalleu.